El Toll: malson per a vianants

divendres, 3 d’agost de 2007

Una mostra més de la ciutat sostenible i accessible


L'èxit inicial del Parc Comercial d'El Toll i l'Alberca el trobem més bé en la demanda que tenim en Torrent d'este tipus d'infraestructures, i no tant en la facilitat d'accès.

>>

10 comentaris:

redón-da-vinci ha dit...

En ésto estoy toalmente de acuerdo con vosotros.
Lo de los médicos y pediatras es simplemente una mentira.
Y yo no he leido en ningun sitio que el Hospital ya esté cerrado en el Toll. Creo en Maria Jose para poner el hospital en un sitio más accesible para Torrent, por ejemplo las antiguas cocheras de EMT

manu ha dit...

Yo también veo más claro que el toll no es el mejor sitio para el hospital.
Enhorabuena por la web

asun ha dit...

Me'n vaig de vacacions i espere quan torne que sigau ací, informant de Torrent.
Yo també estic contra el hospital en el Toll. ademés, si té consultes externes, millor que estiga prop del metro de dalt o del de baix. En el Parc Central me pareix bé, en les cocheres també
Bon estiu

jose ha dit...

Pero a ver ¿el hospital ya es seguro que será en el Toll?
Yo voté a Maria Jose, y ella decía "Hospital para Torrent" no "Hospital para Montserrat"
Espero que lo del Toll NO sea definitivo

estrella ha dit...

Yo he odido que irá donde las antiguas cocheras del metro en el molí, así que SÍ que podremos ir andando a consultas externas, o coger el metro los que vivan arriba.
Con tal de criticar a Catalá inventais cada cosa...
De todas formas enhorabuena por la página. En valenciano, pero está bastante bien

Maria ha dit...

Estrella, no es criticar, péro lo que esta exposat en esta pag. es la realitat, el Hospital, segons Catala era per a Torrent,i no per Monserrat, deu de vore, el pareixer dels torrentins, i ubicarlo, en Torrent,siga al park o cocheres, en quant que esta página es en valenciano,está desde el 2006, es en Valençiá.graçies a Deu.

juan pablo III ha dit...

Estrella,no sé si t´has donat comter de que estas en torrent,es a dir en Valencia,com penses tu que parlen en Rusia?Ruso,y en china?chino,y en inglaterra?pos ingles.¿lo pillas?es molt sençill.

Anònim ha dit...

Pero por qué se os ha metido en la cabeza que en el Toll no.Un hospital por su magnitud tiene que dar servicio no sólo a Torrent, y hombre que mejores comunicaciones exteriores, con servicios de comunicaciones interiores que en El Toll. Por favor no os excuseis en temas medioambientales, por qué dónde lo metas tendrá el mismo impacto, y eso del hospìtal sólo solito pá Torrent, pués hombre hay que racionalizar medios y ser solidarios, pero más del 70% tengo entendido es por y para Torrent.

Anònim ha dit...

CLAR ESTAM EN TORRENT AICHI QUE FARLEM TORRENTI,NI VALENÇIA NI CAtALA , TORRENTI

Anònim ha dit...

pero que jo sapia, es valençiá, ni catalá ni torrentí, i me sona molt raro, que algún pardal diga aichi i farlem, un poquet mes de cordura, per favor, un orgull, la nostra llengua, que si es ric y dolz el castellá, molt mes sucre té la llengua valençiana.