Hospital, tema tancat?

dissabte, 1 de setembre de 2007


Reinaugurat el Consultori del Vedat, després de la polèmica inauguració en la jornada de reflexió electoral

El conseller de Sanitat:“Durant els pròxims mesos treballarem per a començar la construcció de l'Hospital a Torrent”

Segons revela la pàgina del PP de Torrent "l'Hospital de Torrent disposarà aproximadament de 120 llits, 6 quiròfans, 10 box d'urgències i consultes externes, a més de, una sala de radiologia i altra de laboratori. L'objectiu de la Conselleria i l'Ajuntament de Torrent és, que el futur hospital torrentí estiga obert en 2011, dins de l'actual legislatura.

Al costat de la construcció de l'hospital, el conseller Cervera va avançar la pròxima construcció d'un Centre de Salut en Parc Central que donarà servei a aquesta nova àrea de Torrent, que serà de les més poblades de la localitat. Es desbloqueja així una qüestió que havia estat motiu de disputa entre l'anterior equip de govern i la Conselleria, ja que, mentre els socialistes reclamaven cloure les obres del Centre de Salut II i començar les obres del CS III a Parc Central, la Conselleria, controlada del PP responia endarrerint la inauguració del Centre del Carrer Xirivella.

Des de millor Torrent
continuem reclamant la construcció d'una àrea integral sanitària al Parc Central, una "Ciutat Sanitària" ambiciosa, accesible per metro i autovia, propera i a l'abast de tots els torrentins, encara que pensem que la voluntat de la conselleria serà la que s'imposarà i no hi haurà cap debat amb profit al voltant d'esta qúestió.

En el cas del Consultori del Vedat, assistim amb preocupació a una reinauguració (a l'estil de l'anterior equip de govern amb l'edifici metro). Mentre, el tema de l'hospital sembla tancat. Una fita tan important per a la nostra ciutat sembla que es tracta com si fóra un assumpte tancat, sense reflexió, sense debat i sense ambició. Està clar que l'hospital és l'estrella de la legislatura, i que des del Pp saben que si hi ha hospital, hi haurà victòria del PP a Torrent per molt temps. Però des de millor Torrent pensem que, si més no, un tema pel qual hem esperat i patit tant, mereix una especial reflexió. Sí, es tacta de tindre hospital, però també de tindre un bon hospital, l'hospital que mereixem i que necessitem, i en la millor ubicació possible.

>>

7 comentaris:

bego ha dit...

Enhorabuena por el blog, lo he descubierto ahora, pero ya lo había oido nombrar.
La verdad es que la gente no se da cuenta, pero la discriminación del PP sobre los municipios donde no gobierna es asfixiante. ¿Ahora Hospital y Centro de Salud 3 con lo que tardaron en abrir el segundo? ¿No dijo el Sr. blasco que Torrent tendría hospital si lo pagaba Zapatero? Yo estaba allí aquel día y lo oí perfectamente.

Anònim ha dit...

El senyor Serra diu que la seua nova secció Secretísimo ha sigut tot un èxit. Tant d'èxit ha tingut que fins el jutjat s'ha interessat en ella arran de la demanda que li ha interposat el PP. A això se li diu triomfar.

amparo ha dit...

Yo creo que la Catalá y la derecha nos van a hundir. Ahora resulta que el ayuntamiento socialista tenía la caja llena, porque si no no se entiende que Torrent asuma gastos de la Generalitat como si nada.
Hay que darles más caña

Anònim ha dit...

Ampariues, por las notocias que tengo, ya estabamos hundidos desde hace muchos años, y de hecho el Bloc pidió al PSOE a ver si se aclaraba el presupuesto del 2005, y se está viendo el del 2006, que ya vorem.

Estoy convencido, que como pasa siempre en este país, el PP sacará adelante la economia de Torrent y clarificará sus cuentas, que por las noticias que tengo, y de buena fuente, están muy embolicadas. claras.

Lo del Hospital, a ver si nos aclaramos. Hospital si, pero no, o hospital no pero si. Bresó no hizo nada para traerlo, y a las pruebas me remito.

alfonsads fá 28 anys, y costará molto y se traurá este poble av

el oráculo ha dit...

Al anónimo de arriba, no sé si aquí pasará como en el resto del país que según tú el Pp saneará las cuentas y sacara adelante la economía. Pero puestos a pedir, si no te parece nada mal nos podrían hacer una demostración en sanear la economía de la Comunidad que si no recuerdo mal seguimos siendo la mas endeudada de todo el país. Y después que nos demuestren lo capaces que son para no seguir el ejemplo de la capital. Aunque me parece que por donde van los tiros en estos meses estamos abocados a más de lo mismo.

Anònim ha dit...

No se si lees temas económicos. Solves autorizó a la Comunidad endeudarse con el ICO para lo de la Copa de América. Zapatero le dió a Catalunya 700 millones de Euros por no sé que deuda?. unos 300 millones de Euros a Andalucia, por no sé que deuda histórica, pero a Valencia ni el agua, sólo endeudamiento autorizado. Por transferencia Sanitarias Zapatero nos debe 700 millones de Euros, pero este año tampoco les dará un duro a Valencia. Los sociatas podeis analizar por qué bajais en las encuestas, pero ahí está el motivo, y el pueblo lo sabe.

Anònim ha dit...

Como que el PP, nos sacará, de todas las deudas y saneará la economia, digÁnme, cuando Zaplana se fuÉ, de la Alcaldia de Benidorm, no se fuE, con deudas? y cuando fué Presidente de la Generalitat, no dejó Terra Mítica,llena de deudas, con regalos a Julio Iglesias, etc. etc., que milongas, nos cuentan ahora, Aznar, que yo sepa, dijo a los cuatro vientos, que en España, va bien, se vive mejor, hala pues avalancha, de emigrantes y mientras nuestros hijos emigran a Reino Unido, lo sé por propia experiencia, como quedamos, los del PP, nos traen prosperidad y los del Psoe, deudas?, pues a otros, con milongas a mí, NO.