Setmana Europea de la Mobilitat 2007

dimarts, 25 de setembre de 2007

*Torrent disposarà de 69 Km. en una xarxa de rutes cicloturístiques:
l'Ajuntament limitarà la velocitat perquè puguen ser transitades pels ciclistes.
*El regidor Gozalvo anuncia mesures perquè Torrent deixe de ser "ciutat enemiga de la bici"


*Torrent s'uneix a la Setmana Europea de la Mobilitat amb el Dia de la Bicicleta: Centenars de *torrentinos van prendre ahir l'Avinguda amb les seues bicicletes per a reivindicar “Carrers per a Tots”

>>

8 comentaris:

B S G ha dit...

Ya lo he dicho otras veces, pero es que el tal Gozalvo está muy muy bien...

Anònim ha dit...

Cierto es que está muy bien, bueno eso dicen algunas. A mi en particular lo que mas me gusta de él y creo que es un valor al alza, es su "desparpajo y su facilidad para comunicar" (todo un ejemplo) de lo que es un buen equipo, lo demás son tonterias.

Anònim ha dit...

Está cañón

Anònim ha dit...

Yo no coincido con la forma de pensar del PP, y no entro en "valorar" cómo está físicamente un político. pero me parece muy injusto el trato a Gozalvo por parte de El Torrentí. Mi absoluta repulsa a este medio

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Me gustaría saber por qué se suprime mi comentario, ya que no insultaba a nadie

mT millor Torrent ha dit...

No crec que la vida privada del regidor,ni com gasta el seu temps d'oci siguen temes per aquest blog, i en cap cas quan el regidor no es pot defendre ràpidament, perquè potser no és lector de millor Torrent.
Pregue respectem a les persones en els comentaris, i ens limitem a fer propostes o criticar actuacions polítiques des del respecte.

Anònim ha dit...

Cualquier día hay que montar una manifestación de repulsa a ese medio de descomunicación, por sus malas práticas periodisticas, y malas formas de enfocar la información, con tendencia siempre mafiosas. No hace ningún bien al PSPS-Torrent el que este Sr. supuestamente se posicione a favor de ellos, pero les releva de su función primordial de oposición, y el indiviudo en cuestión no es nadie.