150 activitats culturals per a la temporada de tardor-hivern

dilluns, 1 d’octubre de 2007


Detallem totes les propostes.
L'Ajuntament de Torrent ha presentat l'oferta cultural que ha programat per a aquesta tardor i hivern. La novetat, enguany, no és solament la quantitat de propostes, sinó la forma diferent de presentar-la: per primera vegada, la posada en escena d'una obra de teatre ha servit com inici i presentació de l'activitat cultural i d'oci de la qual podran gaudir de forma gratuïta els ciutadans de Torrent.

>>

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pero ¿por qué no podemos consultar las actividades en la web del ajuntament????????????

Anònim ha dit...

yo me pregunto, para cuando la tan cacareada en su programa, la Casa de la Dona, y la respuesta es, para cuando no hayamos ido a otro mundo, las de la tercera edad de ahora.Ni tan siquiera, la van ha hacer, sólo era un proyecto, humo y nada más que humo.

Anònim ha dit...

al anterior, no se lo que entenderás de obras pero querer que en 3 meses hayan hecho un edificio de 5 plantas, ¿tu te chutas o que?

Anònim ha dit...

Personlamente, yo creo que sólo se hará la Casa de la Dona i la Casa del Major, ya que el ayuntamiento es el único con capacidad de endeudarse. El resto de proyectos, al depender de la Generalitat que no tiene un duro, no se harán. Con userte maquetas y primeras piedras, y con eso, y con el centro comercial de las cines, la gente tendrá la sensación de que se han hecho cosas, y la Català revalidará la myoría absoluta.
Venta de humo.com