Torrent presenta un singular pla per a potenciar el comerç local

dijous, 13 de desembre de 2007

Torrent és el segon mercat potencial de la província
L'objectiu és convertir a Torrent en la gran ciutat comercial de la província després de la ciutat de València
Entre les mesures previstes està potenciar l'avinguda del País Valencià, de dos quilòmetres, com la gran “Avinguda del Comerç”
Gabinet de Comunicació, 11/12/2007 - L'Ajuntament de Torrent a través de la delegació de Foment Econòmic va presentar hui el primer gran Pla d'Acció Comercial de Torrent que té com objectiu potenciar el comerç en la ciutat i aconseguir que Torrent siga el gran centre comercial de la comarca de l'Horta i ocupar el lloc de gran ciutat comercial de la província, després de la ciutat de València. La consellera d'Indústria, Comerç i Innovació, Belén Juste, al costat de l'alcaldessa de Torrent, Maria José Català, i el regidor de Foment Econòmic, Miguel Vilanova, van presentar dimarts el Pla d'Acció Comercial davant els comerciants i empresaris de la ciutat en un acte celebrat en la Casa de la Cultura a les 20,30 hores. Entre les actuacions previstes destaca convertir l'avinguda del País Valencià, de més de dos quilòmetres de longitud, en la gran “avinguda del comerç” que atraga als consumidors, consolidar el centre tradicional comercial de Torrent i professionalitzar l'activitat comercial. Potenciar la innovació i la modernització del comerç són dues apostes d'aquest pla que s'engega en la ciutat on es realitzaran des d'actuacions urbanístiques per a millorar la imatge de les zones comercials fins a la creació d'una borsa de locals per a nous negocis. Entre les actuacions concretes propostes està des de la reurbanització, millora per als vianants, enllumenat públic, implantació o modernització del mobiliari.

>>